İzinsiz pankart açan 7 kişi gözaltına alındı

ANKARA (AA) - Çankaya Köşkü ve Emniyet Genel Müdürlüğü önünde izinsiz pankart açan 7 kişi gözaltına alındı.Alınan bilgiye göre, 3 kişi Çankaya...

ANKARA (AA) - Çankaya Köşkü ve Emniyet Genel Müdürlüğü önünde izinsiz pankart açan 7 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, 3 kişi Çankaya Köşkü, 4 kişi ise Emniyet Genel Müdürlüğünün Atatürk Bulvarı üzerindeki giriş kapısı önünde hükümeti protesto eden pankart açtı.

Köşk ve genel müdürlük koruma ekipleri, Halkevleri üyesi eylemcilerin izinsiz pankart açmasına müdahale ederek, şahısları gözaltına aldı.

7 kişi, daha sonra ifadeleri alınmak üzere Ankara Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU