İzinsiz gösteriye katılan sanığa hapis cezası

Adana'da, terör örgütü PKK yandaşlarınca düzenlenen izinsiz gösteriye katılarak polislere molotofkokteyli attığı iddia edilen sanığa 2 yıl 7 ay hapis cezası verildi

ADANA (AA) - Adana’da terör örgütü PKK yandaşlarınca düzenlenen izinsiz gösteriye katılarak polislere molotofkokteyli attığı iddia edilen sanık, 2 yıl 7 ay hapis cezasına çarptırıldı.

Adana 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki karar duruşmasına başka suçtan tutuklu bulunan Ş.S. (17) ile avukatı katıldı.

Ş.S. savunmasında, 27 Aralık 2015’te Hürriyet Mahallesi’nde düzenlenen izinsiz gösteriye katılmadığını ileri sürdü.

Molotofkokteyli şişesindeki parmak izinin ise nasıl çıktığını bilmediğini iddia eden Ş.S, “Ben o tarihte internet kafeye gidiyordum" diyerek suçlamaları kabul etmedi.

Mahkeme heyeti, sanığa "terör örgütüne üye olmasa bile örgüte bilerek ve isteyerek yardım etmek" suçundan ve "Tehlikeli madde bulundurmaktan" toplam 2 yıl 7 ay hapis cezası verdi.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek