İYİ Parti Milletvekili Beker: “Seçimi kazansaydık biz bakanları oluşturamaz, atama yapamazmışız”

İYİ Parti Ankara Milletvekili Adnan Beker, "Diyelim ki 6'lı Masa seçimi kazandıydık. Biz daha bakanları oluşturamazmışız, biz daha atamaları yapamazmışız....

İYİ Parti Ankara Milletvekili Adnan Beker, "Diyelim ki 6'lı Masa seçimi kazandıydık. Biz daha bakanları oluşturamazmışız, biz daha atamaları yapamazmışız. Allah memleketi korumuş" dedi.

İYİ Parti Ankara Milletvekili Adnan Beker, katıldığı bir televizyon programında Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde 6'lı Masanın seçimi kaybetmesine yönelik açıklamalarda bulundu. Beker, "Seçimi kazansaydınız koordine bir şekilde bu ülkeyi yönetebilecek miydiniz?" sorusuna, "Diyelim ki 6'lı Masa seçimi kazandıydık. Biz daha bakanları oluşturamazmışız, biz daha atamaları yapamazmışız. Allah memleketi korumuş" cevabını verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mezuniyet gururu
Ankara CHP'den istifa edecek mi? Mansur Yavaş resmen açıkladı
KONYA'DA NELER OLACAK?
CHP'DE AĞBABA PANİĞİ
CHP'Yİ KAPIDA BEKLEYEN TEHLİKE