Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanı Cevdet İşbitirici, İtfaiye Şube Müdürleri Mahmut Tiftikçi ve İbrahim Koçak’la birlikte gazetemizi ziyaret ederek Genel Yayın Yönetmeni Adem Alemdar ve Yazı İşleri Müdürü M. Ali Köseoğlu ile görüştüler. İtfaiye Haftası dolayısıyla gerçekleşen ziyarette İşbitirici, Konya İtfaiyesi’nin çalışmaları hakkında bilgiler verdi. İtfaiyenin gönüllülük esasına göre hizmet verdiğine dikkat çeken İşbitirici, “Bizim tek dopingimiz var; o da moralimizin yerinde olması. Bir yangından diğerine koşan arkadaşlarımızın her biri büyük bir riskle hareket ederken, en ufak bir gerekçeyle bizim gibi kurumların eleştirilmesi doğru değil. Zaten halkımız da itfaiyemize gereken desteği gösteriyor ve bize bu moral oluyor” dedi.
İtfaiyecilerden gazetemize ziyaret
Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanı Cevdet İşbitirici, İtfaiye Şube Müdürleri Mahmut Tiftikçi ve İbrahim Koçak’la birlikte gazetemizi ziyaret etti
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?