İşyerinden televizyon çaldılar

Konya'da bir işyerinin alarmının çalması üzerine harekete geçen polis, hırsızın içeride olması ihtimalinin bulunması nedeniyle işyerini ablukaya aldı.

Konya'da bir işyerinin alarmının çalması üzerine harekete geçen polis, hırsızın içeride olması ihtimalinin bulunması nedeniyle işyerini ablukaya aldı. Yapılan aramalarda bulunamayan kişi veya kişilerin televizyon çaldıkları öğrenildi.


Olay, saat 01.00 sıralarında Musalla Bağları Mahallesi Elmalı Caddesi'nde meydana geldi. Bir oto gaz servisinin alarmının çalmasıyla birlikte telefonla uyarılan işyeri sahibi Halis Gümüş, hemen polisi arayarak haber verdi. Hırsızın içeride olması ihtimalinin bulunduğunun belirtilmesi üzerine çok sayıda polis olay yerine geldi. Pencere demirini kesip camı kırarak içeriye girdikleri anlaşılan kişi veya kişilerin içeride olma ihtimali üzerine işyerinin etrafı sarıldı. Polis ve işyeri sahibi kırılan pencereden içeri girerek hırsız aradı. Elektriği kesilen işyerinin şalteri açılarak tekrar elektrik verilmesiyle, işyeri didik didik arandı. Ancak yapılan aramalarda içeride kimse bulunamadı. İşyerinin yazıhanesinde bulunan televizyonu çalan kişi veya kişilerin alarmın çalması üzerine dizüstü bilgisayara dokunamadıkları öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?