İşyerinde çıkan yangın söndürüldü

Konya'da kullanılmayan bir iş yerinde elektrik kontağından çıkan yangın, diğer iş yerlerine sıçramadan itfaiye tarafından söndürüldü.

Meram Abdülaziz Mahallesi Atatürk Caddesi'nde belediye tarafından otopark yapımı için boşaltılan ve daha önce çiçekçi olarak çalıştırılan iş yerinde dün akşam saat 23.30 sıralarında yangın çıktı.

Vatandaşların ihbarı üzerine kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederken, polis de yangının diğer iş yerlerine sıçrama ihtimaline karşı çevre güvenliği aldı. Yaklaşık 25 dakikada söndürülen yangının elektrik kontağından çıktığı belirlendi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?