İsveç'teki kamyonlu saldırı

Suudi Arabistan Kralı Selman, saldırıyı kınadı

RİYAD (AA) - Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz, İsveç'in başkenti Stockholm'de bir kamyonun büyük bir mağazaya dalması sonucu 3 kişinin yaşamını yitirdiği saldırıyı kınadı.

Kral Selman, İsveç Kralı Carl Gustaf XVI'ye gönderdiği taziye mesajında, "Stockholm'de yaşanan terör saldırısını ve olayda can kaybı olduğunu öğrendik. Bu olayı kınıyoruz." ifadesini kullandı.

Suudi Arabistan'ın, terörün her türlüsüne karşı olduğunun yinelendiği mesajda, terörle mücadelede uluslararası çabaların önemine işaret edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu