İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü dolayısıyla program düzenlendi.Şehit Nazım Bey Mesleki...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü dolayısıyla program düzenlendi.

Şehit Nazım Bey Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından Cahit Zarifoğlu Anadolu Lisesi Konferans Salonu'nda düzenlenen programda, mili şair Mehmet Akif Ersoy anıldı.

Öğrencilerin hazırladıkları piyes ve oratoryo çalışmaları sahneledi, ardından hazırlanan kısa film izlendi.

Programa, Beyşehir Kaymakamı Muzaffer Şahiner, Belediye Başkanı Murat Özaltun, Cumhuriyet Başsavcısı Buğra Türker, İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, kurum amirleri, eğitim camiası mensupları ve vatandaşlar katıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu