İşte zam sonrası memur maaşları

Hakem kurulu memur maaşları için zam oranını belirledi. En düşük memur maaşı 3 bin 823 lira olacak.

3 milyon memur ve 2,5 milyon memur emeklisini yakından ilgilendiren 2020-2021 yılları zam oranları belli oldu.

Hükümet ile memur sendikalarının anlaşamaması sonrası toplanan hakem kurulu; hükümetin son teklifi olan 2020 yılı için yüzde 4+4, 2021 yılı için yüzde 3+3 zamda karar kıldı.

Zam oranları sonrasında memurların en çok merak ettiği ise maaşım ne kadar olacak sorusu.

EMEKLİLER İÇİN 2 BİN 623 TL

Zam öncesi 2 bin 522 lira olan en düşük memur maaşı 2 bin 623 lira olacak.

EN DÜŞÜK MEMUR MAAŞI 3 BİN 823 TL

Şu anda 3 bin 676 lira olan en düşük memur maaşı da 2020 yılındaki zamla 3 bin 823 lira olacak. 147 lira zamlanacak en düşük memur maaşına enflasyon oranına göre enflasyon farkı da ödenecek.

Ekonomi Haberleri

ATSO Adayı Hatice Öz'den Konyalı İş İnsanlarına Birlik Çağrısı
Ziraat Bankası 17 Fon İçin Tasfiye Ödemelerini Başlattı
AJet’ten 55 Yurt Dışı Noktasına 1000 TL'ye Uçak Bileti
AKARYAKIT TEKRAR 100 TL'Yİ GÖREBİLİR
Aylık en yüksek reel getiri DİBS’te oldu