İstanbullular sıcak havanın tadını çıkardı

Güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar, sahil kesimlerine akın etti

İSTANBUL (AA) - Sıcak havanın etkisini hissettirdiği İstanbul'da vatandaşlar, sahil kesimlerine giderek güneşli havanın tadını çıkardı.

Havanın 16 dereceyi bulduğu İstanbul'da güneşli havayı fırsat bilenler, sahil kesimlerine akın etti.

Pazar gününü bahar güneşinde bir gezintiyle değerlendirmek isteyenler Üsküdar sahilinde yoğunluk oluşturdu.

Eşleri, arkadaşları, çocuklarıyla Üsküdar sahilinde yürüyüş yapan vatandaşlar, bol bol fotoğraf çektirerek bu anlarını ölümsüzleştirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL