İstanbullular güneşin tadını çıkardı

Gençler sahildeki iskeleden denize atlayarak kulaç attı

İSTANBUL (AA) - Uzun süren soğukların ardından güneşin kendisini göstermesini fırsat bilen İstanbullular Kartal sahilinde güzel havanın tadını çıkardı.

Kimi vatandaşlar bisikletleriyle Dragos sahiline inip pedal çevirdi, kimi eşofmanlarını giyip yürüyüş yaptı, kimisi de çocuklarını parka götürdü.

Bazı gençler ise soluğu henüz pek de ısınmayan denizde aldı.

Gençler sahildeki iskeleden denize atlayarak kulaç attı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL