İstanbul'daki terör saldırısına tepkiler

Şişli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeli, saldırının gerçekleştiği yere karanfil bıraktı

İSTANBUL (AA) - Şişli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeli, Beşiktaş'taki terör saldırısını lanetledi.

Zabıta Müdürü Halil İbrahim Güven ile beraberindeki zabıta personeli, saldırının gerçekleştiği Şehitler Tepesi'ne gelerek karanfil bıraktı.

Saygı duruşunda bulunulmasının ardından grup adına açıklama yapıldı.

Açıklamada, "Şehitlere Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyoruz. Şişli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü olarak terörü lanetliyor ve kınıyoruz." ifadelerine yer verildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL