İstanbul'daki su kesintisi

İSKİ: - "Üsküdar Bulgurlu-Çamlıca arasındaki ana isale hattında meydana gelen arıza, gece boyunca ekiplerin yoğun çalışması neticesinde tamamlanarak, su verilmeye başlandı"

İSTANBUL (AA) - Üsküdar Bulgurlu-Çamlıca arasındaki ana isale hattında meydana gelen arızanın giderildiği ve kesinti yaşanan bölgelere su verilmeye başlandığı bildirildi.

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nden (İSKİ) yapılan açıklamada, Üsküdar Bulgurlu-Çamlıca arasındaki ana isale hattında dış etken nedeniyle meydana gelen arızanın, gece boyunca ekiplerin yoğun çalışması neticesinde tamamlandığı belirtildi.

Kesinti yaşanan bölgelere su verilmeye başlandığı aktarılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Hatta yeterli basıncın oluşmasıyla sahil kesimlerine öğle saatlerinde su ulaşacaktır. Yüksek kesimlere ise yeterli basıncın oluşması ve hatların dolmasıyla su temini sağlanacaktır."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL