İstanbul'daki polislerin "ByLock" davası

FETÖ'nün şifreli haberleşme programı "ByLock"u kullandıkları gerekçesiyle haklarında dava açılan 63'ü tutuklu 86 polisin yargılandığı davada 2 sanık tahliye edildi - Duruşma 29 Mayıs'a ertelendi

İSTANBUL (AA) - Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) soruşturması kapsamında, örgütün şifreli haberleşme programı "ByLock"u kullandıkları gerekçesiyle 63’ü tutuklu 86 sanık hakkında ''silahlı terör örgütüne üye olmak'' suçundan 15'er yıla kadar hapis cezası istemiyle açılan davada tutuklu 2 sanık tahliye edildi.

Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları Yerleşkesi karşısında oluşturulan binadaki duruşma salonunda İstanbul 22. Ağır Ceza Mahkemesince görülen duruşmada, sanıklar ile avukatları, tahliye talebinde bulundu.

Duruşmada sanık ve avukatların taleplerinden sonra, mahkeme heyeti, verdiği aranın ardından kararını açıkladı.

Mahkeme heyeti, tutuklu sanıklardan Mustafa Karaman ve Levent Kılınç'ın tahliyesine karar verdi.

Diğer tutuklu sanıkların bu hallerinin devamına hükmeden mahkeme heyeti, duruşmayı 29 Mayıs'a erteledi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE