İstanbul'daki orman yangını

Sarıyer'de çıkan orman yangını söndürüldü

İSTANBUL (AA) - Sarıyer'de çıkan orman yangını, itfaiye ve orman bölge ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Garipçe Köyü yakınlarındaki ormanlık alanda, henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Çevredekilerin durumu bildirmesi üzerine, kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ve İstanbul Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, yangına müdahale etti. Söndürme çalışmasına İstanbul Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 2 helikopter ile 7 arazöz de katıldı.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü yakınlarına kadar yayılan yangın, ekiplerin yaklaşık 1 saat süren çalışmasının ardından kontrol altına alındı. Yangında soğutma çalışmaları da tamamlanırken, yangının çıkış nedeninin araştırıldığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ