İstanbul'da yoğun sis

İstanbul Boğazı gemi trafiğine açıldı

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da etkili olan sis nedeniyle gece saatlerinde gemi geçişlerine kapatılan İstanbul Boğazı yeniden trafiğe açıldı.

Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, 00.27'de geçişlere kapatılan İstanbul Boğazı'nda görüşün iyileşmesiyle gemi trafiğinin çift yönlü açıldığı bildirildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu