İstanbul'da yabancılara yönelik uygulama

Zeytinburnu'ndaki uygulamada, yasa dışı yollardan Türkiye'ye giriş yaptığı belirlenen 180 yabancı gözaltına alındı

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da yapılan asayiş uygulamasında, kaçak yollardan Türkiye'ye giriş yaptığı belirlenen 180 yabancı yakalandı.

Zeytinburnu Emniyet Müdürlüğü koordinasyonunda, Yabancılar ve Çevik Kuvvet şube müdürlüklerine bağlı ekiplerce, ilçe genelinde yabancılara yönelik asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

Uygulama kapsamında, yasa dışı yollardan yurda giriş yaptığı tespit edilen çoğu Afganistan uyruklu 180 yabancı gözaltına alındı.

Yakalanan yabancıların, emniyetteki işlemlerinin ardından sınır dışı edileceği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL