İstanbul'da tatil dönüşü trafiği başladı

İSTANBUL (AA) - Kurban Bayramını şehir dışında geçiren vatandaşların geri dönmeye başlamasıyla TEM otoyolu İstanbul girişinde trafik yoğunluğu yaşanıyor.Tatillerini...

İSTANBUL (AA) - Kurban Bayramını şehir dışında geçiren vatandaşların geri dönmeye başlamasıyla TEM otoyolu İstanbul girişinde trafik yoğunluğu yaşanıyor.

Tatillerini memleketlerinde geçirip İstanbul'a dönmek isteyen tatilciler, TEM otoyolunun Kurtköy ve Sultanbeyli mevkisiyle Çamlıca gişelerinde araç yoğunluğuna neden oldu.

Araçların ilerlemekte zorlandığı yol boyunca zaman zaman yaşanan maddi hasarlı kazalar da trafiğin akışını olumsuz etkiledi.

TEM Otoyolunun Ankara yönünde ise trafiğin normal seyrettiği görüldü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE