İstanbul'da su kesintisi

Çatalca'da merkez ve Muratbey köyü ile Büyükçekmece'de Ahmediye köyünde, yarın saat 10.00'dan 31 Mart Perşembe günü 03.00'e kadar, 17 saat süreyle su kesintisi uygulanacak

İSTANBUL (AA) - Çatalca ve Büyükçekmece'de bazı bölgelere, yarın saat 10.00'dan 31 Mart 03.00'e kadar su verilemeyecek.

İSKİ'den yapılan açıklamaya göre, Avrupa Bölgesi Müteferrik İçmesuyu İnşaatı kapsamında, Mimarsinan-Çatalca Ana İsale Hattı'nda deplase bağlantı çalışması yapılacak.

Bu nedenle, Çatalca'da merkez ve Muratbey köyü ile Büyükçekmece'de Ahmediye köyünde, yarın saat 10.00'dan 31 Mart Perşembe günü 03.00'e kadar, 17 saat süreyle su kesintisi uygulanacak.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL