İstanbul'da park halindeki 2 araç yandı

Küçükçekmece'de park halindeki araçlarda çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü

İSTANBUL (AA) - İstanbul'un Küçükçekmece ilçesinde, park halindeki 2 araçta meydana gelen yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Fatih Mahallesi Yalı Caddesi'nde park halindeki 2 otomobilde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri yanan araçlara müdahale ederek, yangının diğer araçlara sıçramasını önledi.

Alevler kontrol altına alındıktan sonra itfaiye ekipleri otomobillerde soğutma çalışması yaptı.

Çevrede güvenlik tedbiri alan polis ekipleri ise bölgede incelemelerde bulundu.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ