İstanbul'da orman yangını

Beykoz'da çıkan orman yangını, itfaiye ekiplerince söndürülürken, soğutma çalışmaları devam ediyor

İSTANBUL (AA) - Beykoz'da çıkan orman yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, TEM Otoyolu Molla Gürani Viyadüğü Mevkisi'nde ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

İtfaiye ekipleri, TEM Otoyolu'ndan hortumlar uzatarak, yangına müdahale etti. İtfaiye ekiplerinin yoğun çabası sonucu yangın daha fazla büyümeden söndürüldü. Soğutma çalışmaları sürüyor.

Yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE