İstanbul'da mesai 15:30'da bitti

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, yoğun kar yağışı nedeniyle kamuda mesainin saat 15.30'da sona ereceğini duyurdu.

Kar yağışının devam ettiği İstanbul'da Meteoroloji yağışın akşam saatlerine doğru yoğunlaşacağını bildirdi.

Olumsuz hava koşulları nedeniyle kamu kurumlarında mesai saatinin erken biteceği açıklandı.

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Twitter hesabından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

"Meteoroloji Bölge Müdürlüğümüzden alınan bilgiye göre İstanbul'da kar yağışı akşam saatlerinde yoğunlaşacaktır. Ulaşımdaki aksamalar dikkate alınarak kamu kurum ve kuruluşlarında, nöbetçi personel bırakılmak suretiyle, mesaitler saat 15.30'da sona erecektir."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

İSTANBUL Haberleri

Boğaz'dan kritik geçiş! Saipem 7000 Geçiyor!
Hazırlık yapılırken bina kendiliğinden çöktü! Hasar büyük
Piknikçilere kızan muhtar hendek kazdırdı
İstanbul Boğazı’nda Turkuaz Renk Şöleni: Nedeni Belli Oldu
İstanbul'da Orman Yangını Alarmı: Kurumuş Otlar İçin Acil Talimat!