İstanbul'da "Göç" toplantısı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun katılımıyla İstanbul İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünde "Göç" konulu toplantı düzenlendi

İSTANBUL (AA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğündeki (AFAD) "Göç" konulu toplantıya katıldı.

Hasdal'daki AFAD Merkezinde gerçekleştirilen toplantıda, İstanbul'da göç alanındaki mevcut durum, düzensiz göç ve kaçak göçle mücadele konuları ele alındı.

Bakan Soylu'nun yanı sıra toplantıya bakan yardımcısı İsmail Çataklı, İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Göç İdaresi Genel Müdürü Abdullah Ayaz, İstanbul Jandarma Komutanı Tuğgeneral Nuh Köroğlu, İstanbul Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan, kuvvet komutanları, vali yardımcıları, kaymakamlar ve diğer yetkililer katıldı.

Toplantı görüntü alınmasının ardından basına kapalı devam etti.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE