İstanbul'da asayiş uygulaması

Asayiş uygulamasında, uyuşturucu madde yakalanan lüks otomobildeki 2 kişi gözaltına alındı

İSTANBUL (AA) - Fatih'te düzenlenen asayiş uygulamasında, uyuşturucu madde yakalanan lüks otomobildeki 2 kişi gözaltına alındı.

Fatih İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri, ilçede helikopter destekli uygulama gerçekleştirdi.

Uygulama sırasında Dervişali Mahallesi'nde, ekipler şüphelendikleri bir lüks otomobili durdurdu. Otomobilde yapılan aramada, bir beyzbol sopası ile bir miktar uyuşturucu madde bulundu.

Bunun üzerine, araçtaki 2 şüpheli gözaltına alınarak emniyete götürüldü.

Ekiplerin, çalışmalarının devam ettiği öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu