İstanbul'da 19 Mayıs'ta toplu ulaşım ücretsiz

İBB Meclisi, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nda kentteki toplu ulaşım araçlarının ücretsiz hizmet vermesini oy birliğiyle kabul etti

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisi, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nda, İstanbulluların toplu ulaşım araçlarıyla ücretsiz yolculuk yapma kararını oy birliğiyle aldı.

Meclis toplantısında Plan ve Bütçe, Hukuk ile Gençlik ve Spor Komisyonlarında meclise sevk edilen rapor ele alındı.

Raporu görüşen meclis, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'na, toplu ulaşımın ücretsiz hizmet vermesine oy birliğiyle karar verdi.

Mecliste AK Parti, MHP, CHP ve İYİ Parti’nin üyelerinin oylarıyla alınan karara göre, 19 Mayıs'ta toplu ulaşım araçları ücretsiz hizmet verecek.

Gündem Haberleri

IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ