İstanbul'da 1 Mayıs

İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Bakırköy Adliyesinin bahçesine Mobil Komuta Merkezi kurdu

İSTANBUL (AA) - İstanbul Emniyet Müdürlüğünce, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla Bakırköy Adliyesinin bahçesine Mobil Komuta Merkezi kuruldu.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, 1 Mayıs'ın kutlanacağı Bakırköy Pazar Meydanı'nı ve bölgeyi gören MOBESE kameraları, Mobil Komuta Merkezi'ndeki güvenlik görevlilerince anbean izleniyor.

Bakırköy Adliyesinde ayrıca kriz merkezi de oluşturuldu. Gün boyu bölgede yaşanabilecek gelişmelerin koordinasyonu için kurulan merkez sayesinde, olaylara anında müdahale edilmesi sağlanacak.

Bu arada çevik kuvvet ekipleriyle, TOMA ve ambulanslar da adliye önünde hazır bekletiliyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL