İstanbul'da 1 Mayıs

DİSK'e bağlı Nakliyat-İş Sendikası, Taksim Cumhuriyet Anıtı'na çelenk koyduktan sonra, 1 Mayıs 1977'de hayatını kaybedenleri Kazancı Yokuşu'nda andı

İSTANBUL (AA) - Devrimci İşçi Sendikaları Konfederasyonu'na (DİSK) bağlı Nakliyat-İş Sendikası, Taksim Cumhuriyet Anıtı'na çelenk bırakarak 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.

Nakliyat-İş Sendikası üyeleri, Gümüşsuyu'ndan slogan atarak, Taksim Cumhuriyet Anıtı'na kadar yürüdü.

Saygı duruşunda bulunan sendikacılar, anıta çelenk bıraktı.

Gruptakiler, daha sonra sloganlarla Kazancı Yokuşu'na geldi. Sendikacılar, buraya karanfil bırakıp, 1 Mayıs 1977'de hayatını kaybedenleri andı.

Nakliyat-İş Sendikası Genel Başkanı Ali Rıza Küçükosmanoğlu, yaptığı açıklamada, 1 Mayıs kutlaması için Şanlıurfa'ya giderken geçirdikleri kaza sonucu hayatını kaybeden 5 kişiye rahmet diledi.

Bu arada, Taksim'de izinsiz gösteri yapmak isteyen 2 kişi, polis ekiplerince gözaltına alındı.


Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU