İstanbul ve Ankara'daki darbe girişimine dünyadan tepkiler

Fas Ulaştırma Bakanı Rabah:- "Türkiye'de halk kazandı, demokrasi kazandı, darbeciler ve ayrılıkçılar ise başarısız olacak"

RABAT (AA) - Fas Ulaştırma Bakanı Aziz Rabbah, Türkiye'deki darbe girişimine tepki gösterdi.

Rabbah, sosyal paylaşım sitesi Facebook'taki resmi hesabından yaptığı yazılı açıklamada, "Türkiye'de halk kazandı, demokrasi kazandı, darbeciler ve ayrılıkçılar ise başarısız olacak." ifadesini kullandı.

Yöneticiler ile halkın birbirine kenetlenmesi halinde mucizeler gerçekleştireceğini, güvenlik, istikrar ve ilerlemeyi sağlayacağını kaydeden Rabbah, açıklamasını, "Ya Rab ümmetimizi, tüm vatanlarımızı ve aziz vatanımızı koru." şeklinde dua ile bitirdi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu