İstanbul Valisi Davut Gül, tedavileri devam eden Sabancı çiftini ziyaret etti

İstanbul Valisi Davut Gül, Yunanistan'da geçirdikleri tekne kazasının ardından İstanbul'da özel bir hastanede tedavilerine devam Ali ve Vuslat Doğan Sabancı...

İstanbul Valisi Davut Gül, Yunanistan'da geçirdikleri tekne kazasının ardından İstanbul'da özel bir hastanede tedavilerine devam Ali ve Vuslat Doğan Sabancı çiftini ziyaret etti.

Yunanistan'ın Leros Adasında önceki gün tekne kazası geçiren Ali Sabancı ve Vuslat Doğan Sabancı'nın İstanbul'daki özel bir hastanede tedavileri devam ediyor. İstanbul Valisi Davut Gül hastaneye gelerek Sabancı çiftinin sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Ziyaret sonrası Vali Gül, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

İstanbul Valisi Davut Gül, "Geçmiş olsun dileklerimizin dışında söyleyeceğimiz bir şey yok. Sağlık durumları ile ilgili aile mutlaka açıklama yapıyordur. Gördüğümüz ve bildiğimiz kadarıyla iyi. Bizim açıklama yapmamız uygun olmaz. Aileye sorarsınız" dedi.

Vali Gül, daha sonra hastaneden ayrıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek