İstanbul Valiliği: “Bakımevinde çekildiği tespit edilen görüntüler üzerine idari soruşturma başlatılmıştır”

İstanbul Büyükçekmece'de bulunan bir bakımevinde çalışanların hastalara şiddet uyguladığı görüntüler üzerine İstanbul Valiliği açıklama yaptı.

İstanbul Büyükçekmece'de bulunan bir bakımevinde çalışanların hastalara şiddet uyguladığı görüntüler üzerine İstanbul Valiliği açıklama yaptı. Açıklamada, "Bakımevinde çekildiği tespit edilen görüntüler üzerine idari soruşturma başlatılmıştır. Engelli bakım merkezinin faaliyetlerine son verilmiş olup, merkezde kalan engellilerimizin çevrede bulunan uygun bakımevlerine yerleştirilmeleri kararı alınmıştır" denildi.

Büyükçekmece'de faaliyet gösteren Özel Gözlem Engelli Bakımevinde çalışan bir kişi, iddiaya göre hastaya şiddet uygulayarak, "Beni seviyor musun?" diye sormuştu. Görüntüyü çeken kişi ise o anları gülerek kaydetmişti. Yürekleri sızlatan görüntüler, sosyal medyada paylaşılmasının ardından büyük tepki toplamıştı.

İstanbul Valiliği'nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, idari soruşturma başlatıldığı duyuruldu. Açıklamada, "24.07.2023 tarihinde Büyükçekmece ilçemizde faaliyet gösteren Özel Gözlem Engelli Bakımevinde çekildiği tespit edilen görüntüler üzerine idari soruşturma başlatılmıştır. Soruşturma çerçevesinde olayın yaşandığı engelli bakım merkezinin faaliyetlerine son verilmiş olup, merkezde kalan engellilerimizin çevrede bulunan uygun bakımevlerine yerleştirilmeleri kararı alınmıştır. Olayla ilgili adli ve idari süreç devam etmektedir" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek