İstanbul Depremi Sonrası Açıklama: Ulaşımda Herhangi Bir Hasar Yok

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul Silivri açıklarında meydana gelen 6.2 büyüklüğündeki depreme ilişkin açıklamalarda bulundu. Bakan, ulaşım altyapısında herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığını duyurdu.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul Marmara Denizi'nde, Silivri açıklarında meydana gelen ve çevre illerden de hissedilen 6.2 büyüklüğündeki deprem sonrası sosyal medya üzerinden açıklama yaptı.

Bakan Uraloğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. İlk incelemelerimizde karayollarımızda, havalimanlarımızda, tren ve metrolarımızda herhangi bir hasara veya olumsuz bir duruma rastlanmamıştır."

Ayrıca, Bakan Uraloğlu, ekiplerin sahada genel tarama ve kontrol faaliyetlerini sürdürdüğünü belirtti ve "Rabbim ülkemizi ve aziz milletimizi her türlü afetten korusun" diyerek sözlerini tamamladı.

Depremin ardından ulaşım altyapısında yaşanabilecek olası hasar ve kesintilere karşı hızlı bir inceleme başlatan ekiplerin, şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk tespit etmediği bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mezuniyet gururu
Ankara CHP'den istifa edecek mi? Mansur Yavaş resmen açıkladı
KONYA'DA NELER OLACAK?
CHP'DE AĞBABA PANİĞİ
CHP'Yİ KAPIDA BEKLEYEN TEHLİKE