İstanbul Boğazı gemi trafiğine açıldı

İSTANBUL (AA) - Sabah saatlerinde yoğun sis nedeniyle gemi geçişlerine kapatılan İstanbul Boğazı, gemi trafiğine açıldı. Alınan bilgiye göre, güney...

İSTANBUL (AA) - Sabah saatlerinde yoğun sis nedeniyle gemi geçişlerine kapatılan İstanbul Boğazı, gemi trafiğine açıldı.

Alınan bilgiye göre, güney girişi ve Kız Kulesi arasında kısıtlı görüş nedeniyle gemi geçişlerine kapatılan İstanbul Boğazı'nda sis etkisini yitirdi.

Sisin dağılmasının ardından, Boğaz'daki gemi trafiği normale döndü.

Bu arada, Şehir Hatları seferleri de yeniden başladı.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu