İstanbul-Ankara Otoyolu'nun Bolu kesimi ulaşıma açıldı

Kar yağışı nedeniyle üç tırın makaslamasından dolayı kapanan otoyolun yeniden trafiğe açıldığı bildirildi

ANKARA (AA) - Kar yağışı nedeniyle üç tırın makaslamasından dolayı kapanan İstanbul-Ankara Otoyolu'nun Bolu kesimi ulaşıma açıldı.

Karayolları Genel Müdürlüğünden yapılan bilgilendirmede, İstanbul-Ankara Otoyolu'nun Bolu kesiminde etkili olan kar yağışı nedeniyle üç tır makaslama yaparak Ankara istikametini ulaşıma kapatmasının ardından bölgeye ekiplerin sevk edildiği belirtildi.

Ekiplerin çalışmaları sonucu saat 05.00 itibarıyla otoyolun tekrar ulaşıma açıldığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL