İsrail'in Filistinlilere yönelik ihlalleri

İsrail askerlerinin, sağlık merkezinin bahçesinde göz yaşartıcı gaz kullanması sonucu çok sayıda hasta zor anlar yaşadı

RAMALLAH (AA) - İsrail askerlerinin, Filistinli gençlerle yaşanan arbede sırasında Ramallah Sağlık Kompleksinin bahçesine attığı göz yaşartıcı gazdan çok sayıda hastanın etkilendiği bildirildi.

Yerel kaynaklardan alınan bilgiye göre, Ramallah kentinde Filistinlilere ait bazı evlere baskın düzenleyen İsrail askerleriyle, Filistinli gençler arasında arbede yaşandı.

Filistin Sağlık Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, İsrail askerlerinin, Ramallah Sağlık Kompleksinin bahçesine girerek, Filistinli gençlere karşı göz yaşartıcı gaz ve gerçek mermi kullandığı belirtildi.

Yaklaşık bir buçuk saat kurumun bahçesinde bekleyen İsrail askerlerinin sağlık personeli tarafından uyarılmalarına rağmen çıkmayı kabul etmediği aktarılan açıklamada, çok sayıda yaşlı ve çocuk hastanın askerlerin kullandığı göz yaşartıcı gazdan etkilendiği kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE