Isparta'da gıda zehirlenmesi

Isparta'da şehir hastanesinin inşaatında çalışan 43 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı

ISPARTA (AA) - Isparta'da şehir hastanesinin inşaatında çalışan 43 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Isparta Eğirdir Karayolu Migros Kavşağı mevkisindeki şehir hastanesinin inşaatında çalışan işçiler, şiddetli baş ağrısı ve mide bulantısı nedeniyle sağlık ekiplerine haber verdi.

Olay yerine ambulanslarla Isparta Devlet ile Gülkent Devlet hastanelerine kaldırılan 43 işçi, tedavi altına alındı. "Gıda zehirlenmesi" teşhisi konulan ve sağlık durumları iyi olan işçilerin, akşam yedikleri yemekten zehirlendikleri iddia edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL