İSKİ kamyonunun çarptığı kadın hayatını kaybetti

İstanbul Başakşehir'de İSKİ'ye ait kamyonun çarptığı kadın hayatını kaybetti.

Olay, saat 16.00 sıralarında İstanbul Başakşehir İlçesi Altınşehir Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi üzerinde meydana geldi.

İddiaya göre, İstanbul Büyükşehir Belediyesi İSKİ kurumuna ait Halil İbrahim D. idaresindeki 34 NBL 537 plakalı kamyon, cadde üzerinde karşıya geçen Şadiye Ordo (60) adlı kadına çarptı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Polis ekipleri, caddede güvenlik önlemi alırken sağlık ekiplerinin incelemelerinde kadının olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yeri inceleme ekiplerinin çalışmalarının ardından kadının cenazesi morga götürüldü. Kamyon sürücüsü ise polis ekiplerince gözaltına alındı.

Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş
Alara Çayı'nda kaybolan genç 13 gündür bulunamadı
SUÇ DOSYASI KABARIK ÇIKTI
PÖH'ten Ankara'da DEAŞ Operasyonu: Teröristler Ateş Açtı
TRAFİKTE KORKUTAN RAKAMLAR