İSKİ açtı İSKİ girdi

İstanbul Beyoğlu'nda çöp kamyonu İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (İSKİ) yaptığı çalışmanın ardından tam kapatılmayan yola girince arkada bulunan işçi yere düştü. Bacağı kırılan işçi ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Olay Beyoğlu Karaköy'de saat 08.00 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre 5 gün önce yapılan İSKİ çalışmasının ardından kazılan yol tam kapatılmayınca kaza meydana geldi.

Araçların zorlukla ilerlediği yolda bir çöp kamyonu hızla geçince arkasında bulunan işyeri, aracın zıplaması sonucu yere düştü. Yere düşen işçinin yardımına arkadaşları koştu. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İşçinin ayağının kırıldığı belirlendi.

Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından işçi, ambulansla hastaneye kaldırıldı. Nazife Coşkun, "Çöp kamyonu hızlı girdi. Arkadaki çocuk düştü. Çukurdan dolayı oldu. Ambulans geldi. Hastaneye götürdü" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş