Isırılan muhtar sokak köpeklerinin toplanmasını istedi

SİVAS (AA) - Sivas’ın Hafik ilçesinde sokak köpeklerine ısırılan Çay Mahallesi Muhtarı Abdullah Hiçyılmaz (50), sokak köpeklerinin toplatılmasını...

SİVAS (AA) - Sivas’ın Hafik ilçesinde sokak köpeklerine ısırılan Çay Mahallesi Muhtarı Abdullah Hiçyılmaz (50), sokak köpeklerinin toplatılmasını istedi.

Hiçyılmaz, yaptığı açıklamada, başıboş sokak köpeklerinin saldırısına uğradığını ve Hacı Esma Kocacık Devlet Hastanesinde kuduz aşısı olduğunu dile getirerek, şunları kaydetti:

"İlçemizde başı boş köpeklerin sayısı oldukça fazla. Okula giden öğrencilere, bayanlara ve çocuklara saldırdıkları oluyor. Bu köpeklere, kimse tarafından zarar verilmesini de istemiyorum. Toplanarak bir barınağa gönderilmesini istiyorum. Bu sayede vatandaşların yaşadıkları sorunun önüne geçilmiş olur."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL