İŞGEM proje değerlendirme toplantısı yapıldı

YOZGAT (AA) - Türkiye Cumhuriyeti ve Avrupa Birliği tarafından finanse edilen Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından yürütülen Sorgun İş Geliştirme...

YOZGAT (AA) - Türkiye Cumhuriyeti ve Avrupa Birliği tarafından finanse edilen Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından yürütülen Sorgun İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) değerlendirme toplantısı yapıldı.

Belediye Meclis Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıda açıklama yapan Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, "Rekabetçi Sektörler Programı" altında uygulanan ve proje sahipliğini Sorgun Belediyesi’nin yürüttüğü Sorgun İŞGEM'in tamamı hibe, 4 milyon 258 bin 515 Euro tutarında bir yatırım olduğunu söyledi.

Değerlendirme toplantısına KOSGEB Yozgat İl Müdürü Mustafa Işık, Sorgun Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Üzeyir Arslan, Bozok Üniversitesi Sorgun Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. İsmail Akdeniz ve proje ekibi katıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE