İranlı müzik grubu, Taksim Meydanı'nda klip çekti

İSTANBUL (AA) - İranlı müzik grubu A. D band, yeni çıkacak albümlerinin klibini, Taksim Meydanı'nda çekti. Cumhuriyet Anıtı önünde gerçekleşen klip...

İSTANBUL (AA) - İranlı müzik grubu A. D band, yeni çıkacak albümlerinin klibini, Taksim Meydanı'nda çekti.

Cumhuriyet Anıtı önünde gerçekleşen klip çekiminde, A. D band grubunun solistleri Diana Danmark ile Mehdi Chaghakaboodi'nin performansını, çevredekiler ve çok sayıda turist ilgiyle izledi.

Yaklaşık bir hafta sonra çıkacak albümleri için klip çektiklerini öğrenilen İranlı grup, meraklı bakışlara aldırmadan çalışmalarını sürdürdü.

Mehdi Chaghakaboodi, İstanbul'u çok sevdiğini belirterek, bu nedenle kliplerini burada çekmek istediklerini söyledi.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL