Irak'taki yangında 11 bebek hayatını kaybetti

Bağdat'taki Yermuk Hastanesinde çıkan yangında ilk belirlemelere göre 11 bebek hayatını kaybetti, 10'u yaralandı

BAĞDAT (AA) - Irak'ın başkenti Bağdat'taki Yermuk Hastanesinde çıkan yangında ilk belirlemelere göre 11 bebeğin hayatını kaybettiği, 10'nun yaralandığını bildirdi.

AA muhabirine konuşan Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Ahmed el-Redini, "Yermuk Hastanesi'ndeki doğum ünitesinde elektrik kontağından çıkan yangın sonucu kuvözdeki 11 bebek hayatını kaybetti, 10'u yaralandı" dedi.

Yangının çıkmasından hemen sonra itfaiye ekipleri ve güvenlik güçlerinin çabalarıyla yangının söndürüldüğünü belirten Redini, yangının çıktığı bölümde 28 kadın 7 bebeğin kurtarıldığını söyledi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE