Irak'taki olaylar

Musul'da terör örgütü DEAŞ, Dominikan rahiplerine ait kiliseyi yıkmaya başladı

MUSUL (AA) - Irak’ta terör örgütü DEAŞ militanlarının, Musul kent merkezinde yer alan Dominikan rahiplerine ait kiliseyi yıkmaya başladığı bildirildi.

Ulusal Bilgi Ajansı'nda (iç istihbarat) görevli Binbaşı Muhammed Abdülaziz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, DEAŞ militanlarının Musul'da halk arasında kıyamet kilisesi olarak bilinen, Dominikan rahiplerine ait kiliseyi içindeki eşyaları boşaltarak yıkmaya başladığını belirtti.

Kiliseyi yıkan örgüt mensuplarının, daha önce el koydukları Musul Belediyesine ait araçları kullandığını söyleyen Abdülaziz, militanların şu ana kadar kilisenin yarısını yıktığını ifade etti.

Irak Başbakanı Haydar el-İbadi, 17 Ekim'de terör örgütü DEAŞ'ın elinde tuttuğu Musul'u kurtarma operasyonun başladığını duyurmuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL