Irak'taki deprem

Diyarbakır'dan 30 kişilik arama kurtarma ekibi Irak'a gitti

DİYARBAKIR (AA) - Irak'ın Halepçe kenti yakınlarında meydana gelen depremin ardından Diyarbakır'dan 30 kişilik arama kurtarma ekibi, bölgeye gönderildi.

Diyarbakır İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünün 30 personelinden oluşan 5 araçlık arama kurtarma ekibi, Habur Sınır Kapısı'na hareket etti.

Bölgedeki diğer illerden de yardım ekiplerinin gönderilmeye hazır bekletildiği belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ