Irak'taki bombalı saldırı

Irak'taki bir camiyi hedef alan bombalı saldırıyı terör örgütü DAEŞ üstlendi- Saldırıda ölenlerin sayısı 12'ye yükseldi

BAĞDAT (AA) - Irak'ın başkenti Bağdat'ta bir camiyi hedef alan iki intihar saldırısının sorumluluğunu terör örgütü DAEŞ üstlendi.

Örgüte ait haber ajansı Amak'ın internet sitesinde yer alan açıklamada, DAEŞ mensubu iki intihar eylemcisinin, Bağdat'ın kuzey batısında Şiilerin yoğunlukta olduğu eş-Şule bölgesindeki el-Resul Camisini hedef aldığı kaydedildi.

Açıklamada, "İlk intihar eylemcisi, Hüseyniye'de kendini patlattı, ardından ikinci eylemci güvenlik güçlerinin bölgeye geldiği sırada kendini patlattı" ifadesine yer verildi.

Bu arada hastane yetkilileri de saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısının 12'ye yükseldiğini duyurdu.

Bağdat'ın kuzey batısında Şiilerin yoğunlukta olduğu eş-Şule bölgesindeki el-Resul Camisi'ni hedef alan intihar saldırısında 10 kişinin hayatını kaybettiği açıklanmıştı.

Başkent Bağdat'ın birçok bölgesi sık sık çeşitli şiddet olayı ve intihar saldırılarına sahne oluyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE