Irak'ta "Savaşa Dur" eylemi

Eğitim-Sen Konya Şubesi üyeleri, ABD'ye "savaşa dur" demek için meşale ve mum yaktı

Eğitim-Sen Konya Şubesi üyeleri, ABD'ye Irak'ta savaşa dur demek için meşale ve mum yaktı.


Zafer Meydanı'nda toplanan Eğitim-Sen Konya Şubesi üyeleri, 4 yıl önce 20 Mart saat 20.00'de ABD'nin Irak'a başlattığı savaşa dur demek için meşale ve mum yakarak, slogan attılar. "Savaşa hayır", "Irak'ta işgale son", "ABD defol git" pankartları açan Eğitim-Sen üyeleri adına Konya Şube Başkanı Celalettin Dinç açıklama yaptı. 4 yıl önce, 20 Mart saat 20.00'de Irak'a ilk bombanın atıldığını hatırlatan Dinç, "ABD ve işgal çetesi, devasa askeri gücün kazanacağını sandı. Yanıldılar. Onlar kaybettikçe, savaş ve işgal karşıtı güçler büyüdü. Bugün artık söyleyebiliriz ki, savaş karşıtlarının inadı, Irak halkının direnişi, ABD'nin devasa askeri makinesini siyasi anlamda yendi. Bu akşam, Türkiye'nin her yerinden savaşa dur sloganlarını bir kez daha haykırarak, barış içinde bir dünyada, kardeşçe yaşama özlemlerini dile getiriyoruz" dedi.


Bir süre ellerindeki meşale ve mumları yakılı tutan sendika üyeleri, daha sonra olaysız bir şekilde dağıldı. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?