Irak'ta intihar saldırısı

Başkent Bağdat'taki intihar saldırısında 4 kişi öldü

BAĞDAT (AA) - Irak'ın başkenti Bağdat'ın kuzeyinde düzenlenen intihar saldırısında biri güvenlik görevlisi 4 kişinin öldüğü bildirildi.

Bağdat emniyetinden Yüzbaşı Nezhan el-Hıdır, AA muhabirine yaptığı açıklamada, başkentin kuzeyindeki El-Muşahede bölgesinde intihar eylemcisinin üzerindeki bombayı patlattığını belirtti.

Hıdır, saldırıda bölgede bulunan camideki bir güvenlik görevlisi ile 3 sivilin hayatını kaybettiğini söyledi.

Saldırının sorumluluğunu henüz üstlenen olmadı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU