Irak'ta iftar sonrası gösteri

Bağdat'ta Şii lider Sadr yanlıları "yolsuzluk yapan devlet yetkililerinin adalete teslim edilmesi ve teknokratlar hükümetinin kurulması" talebiyle gösteri düzenledi

BAĞDAT (AA) - Irak'ın başkenti Bağdat'ta Şii lider Mukteda es-Sadr yanlısı binlerce kişi, "yolsuzluk yapan devlet yetkililerinin adalete teslim edilmesi ve teknokratlar hükümetinin kurulması" talebiyle gösteri yaptı.

İftar sonrasında Bağdat'ın merkezindeki Tahrir Meydanı'nda binlerce Sadr yanlısı toplandı.

Göstericiler, "yolsuzluk yapan devlet yetkililerinin adalete teslim edilmesini ve teknokratlar hükümetinin kurulmasını" istedi.

Göstericilerden Faysal Lami, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Gösterilerimiz ramazan ayı boyunca devam edecek. Irak'ı yolsuzluk yapan ve Yeşil Bölge'ye sığınanlardan kurtarmaya azimliyiz." dedi.

Sadr yanlıları Bağdat'ın yanı sıra Basra, Babil, Vasıt, Meysan ve Zikar'da da gösteri düzenledi.

Sadr, ülkede büyük halk ayaklanması çağrısı yapmıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE