Irak Başbakanı, ABD Dışişleri Bakanı ile telefonda görüştü

BAĞDAT (AA) - Irak Başbakanı Adil Abdulmehdi, ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo ile telefonda görüştü.Irak Başbakanlık Basın Ofisi'nin yazılı açıklamasına...

BAĞDAT (AA) - Irak Başbakanı Adil Abdulmehdi, ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo ile telefonda görüştü.

Irak Başbakanlık Basın Ofisi'nin yazılı açıklamasına göre, Abdulmehdi ve ABD Dışişleri Bakanı Pompeo telefon görüşmesi yaptı.

Açıklamada, görüşmenin detaylarına yer verilmedi.

Irak'ta, ABD'li yetkililerin Abdulmehdi ile bir süredir görüşmediği tartışmaları yaşanıyordu. Irak Başbakanı'nın, göreve geldikten sonra ABD'yi ziyaret etmesi bekleniyordu ancak ziyaretin henüz gerçekleşmemiş olması dikkati çekiyor.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE