Psikolojik sorunları olduğu iddia edilen S. D. (26) adlı kadın, çok sayıda hap içerek intihara teşebbüs etti. Aksaray'ın Pınarbaşı Mahallesi'nde ikamet eden ve bir süredir psikolojik sorunlar yaşadığı belirtilen S.D., önceki gün akşam saatlerinde çok sayıda sakinleştirici hap içerek intihar etmek istedi. Ailesi tarafından durumun fark edilmesi üzerine S. D. ilk müdahalenin ardından Konya Numune Hastanesi'ne sevk edildi. S.D'nin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.
|
İntihara teşebbüs etti
Psikolojik sorunları olduğu iddia edilen S. D. (26) adlı kadın, çok sayıda hap içerek intihara teşebbüs etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?