İnşaattan düşen işçi yaralandı

NİĞDE (AA) - Niğde'de çalıştığı inşaatın ikinci katından düşerek yaralanan işçi tedavi altına alındı.Çiftlik ilçesinde bir inşaatta boya yapan...

NİĞDE (AA) - Niğde'de çalıştığı inşaatın ikinci katından düşerek yaralanan işçi tedavi altına alındı.

Çiftlik ilçesinde bir inşaatta boya yapan T.A. (42), henüz belirlenemeyen nedenle 2. kattan düştü.

T.A, arkadaşlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen ambulansla Çiftlik Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hafif yaralanan işçinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu